Travessera de Gràcia, 56, 3º 1ª
08006 Barcelona
Travessera de Gràcia
56, 3º 1ª

08006 Barcelona
93.362.48.32
[email protected]
En què podem ajudar-te?
[email protected]



Disseny de Landing pages eficients

De què parlem quan ens referim a landing pages? Molt fàcil, la creació de landings pages o pàgines d’aterratge, són les pàgines de continguts a les quals conduïm a totes les persones que estem captant a través de les nostres campanyes de màrqueting online, sigui a través de Google Adwords, Facebook Ads, Instagram o Email màrqueting. Són pàgines pensades per captar leads (emplenar un formulari, fer una trucada telefònica, o el més important: Generar vendes 😉 . Aquest tipus de pàgines tenen per objectiu, aconseguir que l’usuari interaccioni amb ella de la manera que més ens interessi evitant tot tipus de distraccions.




maquetacion web


Què ha de tenir una landing page sí o sí?

Sabent que només disposem de 2 o 3 segons abans que la persona que visita la nostra web decideixi si el nostre contingut va a resoldre les seves necessitats o no. Anem a veure com hem d’estructurar una landing page realment efectiva.


Contingut textual amè

Imatges i vídeos atractius valen més que mil paraules

Sol·licita només el mínim de dades que necessitis dels usuaris

Crides a l'acció a les teves àrees de conversió





1. Títols descriptius

Una landing page efectiva ha de tenir títols curts i súper descriptius, que deixin clar a la persona que ens visita que han trobat el producte o el servei que estaven buscant i no fa falta que segueixin rastrejant altres resultats de Google.




título landing page


2. Descripcions amenes

Descripció del producte o servei que oferim d’una manera molt amena, hem d’assumir que la majoria dels usuaris que ens visiten no llegeixen els nostres continguts, sinó que els escanegen amb la mirada. L’ideal és presentar el contingut en format apetecible i de consum ràpid: negretes, destacats, requadres, gràfiques, imatges i vídeos.



landing page contenido ameno


3. Imatges i vídeos atractius

Imatges o vídeos atractius que ajudin a captar l’atenció de l’usuari i ens regalin 4 o 5 segons extres que poden marcar la diferència a l’hora d’aconseguir leads.



landing page imagenes y videos


4. Màxima visibilitat a les teves dades de contacte

Correu, telèfon i accés a xarxes socials en zones de màxima visibilitat de la landing page. Una cop tenim la seva atenció i han escanejat d’un cop d’ull els nostres continguts, volem que interactuïn amb la nostra pàgina.



landing page datos de contacto


5. Sol·licita el mínim de dades que necessitis

Formularis de contacte. Malgrat poder englobar-los en dades de contacte, cal emfatitzar que mai hem de demanar més dades dels quals necessitem per aconseguir el nostre objectiu. Quanta més informació demanem, més possibilitats que l’usuari perdi les ganes d’emplenar-ho. Només el just i necessari.



landing page recogida informacion necesaria


6. Crida a l’acció

Crida a l’acció. Hem de convidar a que les visites fixin la seva atenció en els punts de conversió com a dades de contacte, formularis o botons de “comprar”. Per a això jugarem amb colors, grandàries de font, tipografies o la posició dels elements a la pàgina.



landing-page-llamada-a-la accion

Clica aquí per veure un exemple de landing page que utilitzem per a captació de nous clients.


 

Hem destacat els punts crítics d’una bona landing page. Arribats fins a aquí cal saber que hi ha centenars de combinacions que poden millorar el rendiment d’una pàgina d’aterratge que caldrà anar mesurant i analitzant amb Google Analytics periòdicament i prendre decisions amb el suport de les mètriques que ens doni l’experiència d’usuari.


Què més fem


Encara tenim més… una vegada tenim la pàgina web operativa arriba el moment de donar-nos a conèixer. Arriba el torn de l’equip de màrqueting de la nostra agència.


Posicionament Web

SEO. T'ajudem a guanyar rellevància a ulls de Google, Analitzarem el teu site i t'explicarem les accions concretes que durem a terme per millorar el posicionament de la teva pàgina web. Tant onpage com offpage. Tot ben clar, perquè puguis entendre el producte que estàs comprant.


Campanyes a Google Adwords

Som un orgullós Google Partner. Estem certificats per Google per crear i gestionar campanyes a Google Adwords orientades a la conversió. Tant a la xarxa de cerca com a display.


Analítica Web

Saps que estàs rebent un munt de tràfic, però vols conèixer millor a la teva audiència. Ok, podem ajudar-te. Et mostrarem de manera ordenada totes aquestes dades, com l'origen de la visita, la seva ubicació, el dispositiu, el recorregut dels teus usuaris pels teus continguts, etc. Valuosíssima informació per maximitzar el rendiment del teu tràfic.