Configura fàcilment un pressupost a mida del que necessites!
1. Necessites un domini i un hosting per a la teva botiga online?
El domini és l’adreça en internet on trobaran la teva botiga online, per exemple www.wbase.es. El hosting és el servidor en el qual estaran allotjats tots els continguts de la teva botiga online, per exemple 1and1, Arsys o CDmon.
2. Arquitectura base de la botiga online (989€) i creació de productes
Per a la posada en marxa d’una botiga online, és necessària la instal·lació i configuració del gestor de continguts que ens permetrà fer totes les accions necessàries per a gestionar una botiga online, registre i gestió d’usuaris, també inclou el disseny d’una pàgina d’inici, les pàgines de categories, de la fitxa de producte, la configuració d’un mètode de pagament (PayPal) i un mètode d’enviament. Les fitxes de producte poden ser creades per vosaltres, però si voleu que les creem nosaltres indiqueu-nos quants productes serien.
3. Quants apartats corporatius creus que necessitaràs per a la teva botiga online?
Una botiga online no ha de constar únicament de pàgines de productes, també pots afegir altres continguts com una pàgina d’empresa i equip, una altra explicant el procés de compra o una explicació de les despeses d’enviament, i per descomptat una pàgina de contacte.
4. Vols que la teva botiga online disposi d’un blog corporatiu?
Si desitjar poder comentar totes les novetats dels productes que vagin apareixent a la teva botiga online, tota l’actualitat sobre els esdeveniments en els quals participes o escriure sobre els temes que més domines, el blog és la millor manera d’aconseguir aquest públic que està buscant just el que tu ofereixes.
5. Necessites fotografies professionals per als productes de la teva botiga online?
La primera impressió és la que compte gairebé sempre i el món digital no és diferent. Si vols que els usuaris que visitin la teva botiga online s’interessin en els teus productes és elemental disposar d’imatges de qualitat i optimitzades per a tota classe de dispositius.
6. Necessites que la teva botiga online disposi d’una passarel·la de pagament amb el teu banc?
Perquè els teus clients realitzin les compres amb més seguretat recomanem configurar un TPV virtual amb la teva entitat bancària, ja que a més les comissions per cada venda són inferiors a les de Paypal.
7. Vols configurar mètodes d’enviament avançats?
Perquè els teus clients puguin controlar els seus enviaments de forma còmoda i transparent es poden vincular les teves despeses d’enviament amb les principals empreses de paqueteria (MRW, TNT, Nacex, UPS, etc…). També es poden crear diferents despeses d’enviament en funció de pes, destinació o grandària. Així com diferents opcions per al client, lliurament normal, enviament express 24h o recollida en botiga.
8. Necessites que importem els teus productes a la botiga online?
Si disposes d’un excel o arxiu csv amb els teus productes, nosaltres podem utilitzar-ho per a realitzar una importació massiva de productes a la botiga online. També us podem facilitar un plantilla d’arxiu per a la importació que haureu d’emplenar amb les dades dels vostres productes.
9. Necessites que la teva botiga online disposi d’altres funcionalitats avançades?
Si necessites que la teva botiga online disposi de filtres de cerca avançats per diferents paràmetres (pes, grandària, color, talla, etc…), crear productes amb grandàries variables (per exemple, metres quadrats), la possibilitat de crear cupons de descompte o veure productes relacionats en les fitxes de cada producte, indica’ns-el.
10. Vols que vinculem les teves xarxes socials amb la teva botiga online?
Si vols interconnectar al públic de la teva xarxes socials Facebook, Twitter i/o Linkedin amb la teva botiga online, et recomanem que incloguis els botons d’accés directe i els widgets en els punts amb major visibilitat.
11. Vols que optimitzem la teva botiga online perquè posicioni a Google?
Si estàs interessat que la teva botiga online comenci a captar trànsit des de Google, és essencial dur a terme totes les accions orientades a augmentar la popularitat i la rellevància dels teus productes i continguts.