Suport tècnic sobre el correcte funcionament de cadascuna de les seccions de la botiga online.
Manteniment de botigues online
El manteniment d’una botiga online Magento, Prestashop o Woocommerce, ha de ser un treball combinat i perseverant distribuït en tres àrees d’acció ben diferenciades. Supervisió i millora de totes les funcionalitats de la botiga online. Actualització contínua de continguts (productes, serveis, categories, etiquetes, blogs, etc.). I la captació de clients per a la vostra tenda.
Una botiga online ha de disposar d’una arquitectura absolutament lògica que faciliti al màxim la conversió del major nombre de visites possibles. Ha de tenir una interfície amigable i moderna i disposar de segells de qualitat, seguretat i garantia que maximitzin la confiança de cada visitant que vol conèixe’ns. Cadascun d’aquests factors incrementen en diversos punts la possibilitat que un usuari inclogui els seus productes al nostre carret i completi tot el procés de l’embut de conversió i acabar convertint-se en client.
Una vegada tenim la botiga online perfectament optimitzada, per seduir al nostre públic objectiu, és moment d’atreure visitants a la nostra tenda. És essencial aconseguir popularitat gradualment en Google a través d’un enllaçat de qualitat i desenvolupar un pla de social mitjana adequat, a les xarxes socials que més ens interessin.