Travessera de Gràcia, 56, 3º 1ª
08006 Barcelona
Travessera de Gràcia
56, 3º 1ª

08006 Barcelona
93.362.48.32
wbase@wbase.es
En què podem ajudar-te?
wbase@wbase.es

Optimització pàgina web

Arriba el moment d’optimitzar la pàgina web. Una vegada hàgim corregit qualsevol deficiència que hàgim detectat a l’auditoria prèvia. És moment de començar amb el SEO Onpage. L’optimització d’una pàgina web consisteix a aplicar una sèrie de directrius de qualitat, publicades per Google, que afavoreixen la interacció de la teva pàgina amb el cercador, facilitant que cada producte, cada servei i cada contingut de la teva pàgina web, estigui perfectament diferenciat i pugui ser identificat i indexat en els seus rànquings per les paraules clau que més ens interessin.

L’optimització d’una pàgina web la componen una gran quantitat de detalls que sumen punts per aconseguir rankejar millor. A continuació us comentarem alguns dels punts bàsics que cap web aspirant a captar tràfic pot deixar de fer .


optimizacion pagina web

Cóm ho fem

Estudi de paraules clau

SEO onpage

Optimització de continguts

Optimització tècnica


Estudi de paraules clau

Primer de tot cal identificar les paraules claus que utilitza el nostre públic objectiu per buscar el producte o servei que nosaltres estem oferint. Hem d’assegurar-nos que estem donant èmfasi en els nostres continguts, els termes de cerques més populars. Per a dur a terme aquesta feina hi ha eines com el Planificador de paraules clau de Google o Semrush, que ens ajudaran molt a l’hora identificar els termes de cerca més competitius.


indexabilidad google

diseño web

SEO onpage

Amb el SEO onpage de la pàgina web, aconseguim que Google interpreti de quina temàtica tracta cadascuna de les pàgines, seccions, categories i apartats de la nostra pàgina web. És el punt crític d’una estratègia SEO. Inclou diverses desenes de factors, però sens dubte, que el simple fet de crear una url descriptiva, un title amb termes de cerca populars i uns headings rellevants i jerarquitzats marcaran diferències amb la vostra competència.


diseño web

Optimització de continguts

Ara que ja hem fet l’estudi de paraules clau i hem inclòs les keywords més populars als punts crítics de la pàgina web, és hora d’optimitzar el contingut original, que inclogui totes les combinacions del camp semàntic dels termes de cerca que hem identificat a l’estudi anterior. Situarem les keywords més rellevants a les seccions més prominents, evitarem caure a la sobreoptimització (keyword stuffing), cuidarem la naturalitat de la densitat de paraula clau, etc. Realitzarem totes les accions que exigeix Google per disposar d’un contingut rellevant. En cas que no tinguem un contingut específic per a algun contingut rellevant, procedirem a crear noves landing pages.


mantenimiento de página web

mantenimiento pagina web


Optimització tècnica

Hi ha diversos factors tècnics bàsics a tenir en compte si volem que la nostra estratègia SEO resulti efectiva. La pàgina web ha d’estar adaptada a tota classe de dispositius (sobretaula, portàtil, smartphone i tablet). La velocitat de càrrega s’ha convertit en un factor molt rellevant per Google. Les imatges han d’estar optimitzades i etiquetades, i el codi ha d’estar comprimit. Si encara així, no aconseguim uns temps de càrrega raonables és moment de buscar un hosting amb especificacions superiors, que ofereixin el rendiment que exigeixen els usuaris que ens visiten.


mantenimiento pagina web