Google Webmaster Tools comença a donar-nos dades exactes… per fi!
by wbase
Ja estem de tornada per aquí amb la primera entrada post-turronera. Abans de res i com manen aquestes dates, desitjar-vos a tots un any immillorable en el personal i el laboral, i que aconseguiu complir tots els vostres reptes i objectius que us hàgiu marcat per als propers mesos.
Ara anem al gra ja. Després dels mesos que ens venia donant Google robant-nos dades i més dades en forma de “not provided”, l’eliminació de l’eina de paraules clau a favor del incomodísimo planificador de paraules clau només accessible per als seus “clients de pagament” de Google Adwords. i complicant les estratègies de campanya de SEO i SEM fins a límits insospitats. Ens ha sorprès amb un inesperat regal de reis. Dades exactes de visites i impressions en l’eina pels webmasters de Google. Per fi podem oblidar-nos dels nombres rodó que ens venia oferint des de sempre i que resultaven més i més imprecisos a major nombre de visites que rebíem.
Abans d’acomiadar-me, per si a algú li va passar per alt, volia comentar que just avui fa un mes, Google va efectuar la esperadísima segona actualització de Page Rank de l’any, després de 10 mesos sense fer-ho i malgrat que a l’octubre el seu capritxós portaveu Matt Cutts pràcticament descartés aquesta possibilitat en 2013 http://www.youtube.com/watch?v=m7gls_ehpgy.
Ja que únicament ho publiquem a les nostres xarxes socials, volia almenys esmentar-ho ja que és un dia senyaaladísim per a qualsevol professional del posicionament web i considero que no podia faltar en aquest blog. Confio que us hagi resultat d’interès la informació. Abans d’acabar el mes tornem amb més i millor. A cuidar-se! 🙂
Recent Posts
Com millorar l’experiència d’usuari a la teva pàgina web
4 October, 2018